Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۷, یکشنبه

لە کوردا ئێمە مرۆڤی چاک و خراپمان هییە شاید من لە گەل زۆربی خراپەکاندا هەلسۆکەوتم کردبێت تا باشەکان من خۆم کوردم لە بنەمالی کوردم هێوادارم کەس لە ئەم نۆسینە دلگران نەبووەێت مەبەستی من تۆهین نییە مەبەستی من باسی راسیتەکە کە لە ناو کوردا بوونی هییە.



لە کوردا ئێمە مرۆڤی چاک و خراپمان هییە شاید من لە گەل زۆربی خراپەکاندا هەلسۆکەوتم کردبێت تا باشەکان من خۆم کوردم لە بنەمالی کوردم هێوادارم کەس لە ئەم نۆسینە دلگران نەبووەێت مەبەستی من تۆهین نییە مەبەستی من باسی راسیتەکە کە لە ناو کوردا بوونی هییە.
 مەبەست لە ئەم نۆسینە ئەو کەسانن لە گەل ویژدان کرامەتی خۆیاندا درۆ ئەکەن من تمنم زۆر مندال بۆ کە کوردستانم بە جی هێشت و ئەوندی کە من بزانم دیارە مرۆڤی خراپم بێنیەوە بووەی ئەم نۆسینم نۆسیووە
کورد و درۆ لە لای بەشیک لە کوردا بە گەشتی بس درۆ دەزانێت هیچی دیکە یەکیک لە کیشە هەرە سەرکەیکانی کورد خۆدەزینەوە لە راستیەکانە.

 کورد یەکیکە لە ئەو نەتەوانی رۆژهەلاتی ناوەراست کە ئەگەر کەسیک بێرۆ باوەری وەک ئەویان نەبێت بۆختانی بۆ درۆست دەکەن ودەست بە تێرۆری کەسایەتی دەکەن و ئەگەر دەستیان واز بێت ئەوا ئەو کەسی وا بێرۆ باوەری لە گەل ئەوانی دیکە دا جیاوازە دەیکۆژەن
 کورد شتی باشیشی زۆرە ، ئەوەی من دەیڵێیم ، بۆشاییەکی بچوکی پڕکردووەتەوە لە ژیانی سیاسی و کۆمەڵاەیتی و ئابوری و فەرهەنگی دا ، بەڵام کەسئ بە هۆکارێکی 
من دلنیام کە بەشیک لە براکوردەکانم لە کاتی بێنینی ئەم بابەتەدا  تۆرە دەبن دلنیاشم نارەحات دەبن بە بیێنینی ئەم بابەتە بەلام حەقیقەت تالە ناخۆشە کاتیک باسی بکردرێت.
کورد و درۆ ئامۆزان چونکە زۆر بە ئاسانی درۆ ئەکەن  بۆختانی ناراست دەخەن پال کەسانیک کە بێرۆ بۆ چوونیان وەک ئەوانە نییە کە بۆختان درۆست دەکەن دژیان . نەک هەر درۆ ئەکەن بگرە لە بەرانبەر یەکتردا دل رەقن خۆخۆرەن دۆژمنی خۆیانن بیگانە پرست کورد بە قسە کردن ئازادیخۆازە دیمۆکراتی خۆازە بەلام لە پراکتیکدا ١٨٠ دەرجە دژ بە قسەکانی خۆیان هەلسۆکەوت دەکەن واتە تاکی کورد بە خەیال دژی تەواوی ژیانی بە خەیالی هیچ و پۆچ بر سەر دەبن تومەتی بی بەڵگە دژ بە کەسانی دیکە کە بێرۆ باوەریان وەک ئەوانی دیکە نییە ئەلبەتە ئەم چەتانە زۆرتر لە لایی کوردە مۆسلمانەکانە تا کوردەکانی دیکە کە نکەوتنەتە ژیر ئائینی ئیسلام. چەند رۆژەی پێش ئێستا لە ژۆرەیکی پالتالکی بۆم کابرایەک وەتی لە ئەم ژۆرەدا خەلک ئازادە رەخنە لە کام ریکخراوە بگرێت بە ئازادانە کاتیک کەسیک هات باسی بەریز مەلا مەستەفای نەمری کرد هات جۆاب وەتی تۆ بۆت نییە باسی مەلا مەستەفا بکەێت سۆری کرد هێنایە خوارەوە واتە کورد خاوەنی هەلویست نییە و خاوەنی قسەی خۆیی نییە یانی درۆ کردن لە گەل ویژدان وکرامەتی خۆیدا.
Kurds and jealous and jealousy against other 
 ئەگر زانیان کەسانیک لە ئەوەی تریان زانا ترە ئەوا بە ئاسانی دەبن بە دۆژمنی و هەول و کۆشیش دەکەن کە تێرۆری کەسایەتی بکەن واتە هێشتا عەقلێتی تاکی کورد وەک سالەکانی ١٩٥٠ ییە کە نیانتوانێووە پێش بکەوەن و سەردمانە بێر بکەنەوە .
Kurds and hypocrisy and Provocative also intriguant
کورد ئەلبەتە ئاوانی من ناسیوومەن تا بەلێت دۆ رووەن  هیچ لە راستی و ناراستیەکان نازانن ئەوانی کە من بیان ناسم فیتنە قسەی ئەم هاوەردن بۆ ئەو قسەی ئەمیان بردن بۆ ئەویان ئەم ئێشە قورە بووتە کاری رۆژانی ئەم نەخۆشانە لە عێنی کاتیشدا دژ بە ژنان کچانی داماوەی کورد قسەی ناشێرێن دەکەن لە ژۆرەکانی پالتالکدا ژنانی داماوەی چەوساوەی کورد رۆت دەکەنەوە ئەول وێنەکانیان بە دەست دەهێنن جا پێان دەلێن ئەگر پارەمان پی نەدیی ئەوا ووێنەکانت بەلاو دەکەێنەوە ژنانی داماوەی کوردیش مەجبۆر دەبن پارە بە ئەو نەخۆشانە بەدەن بۆ رەزگار بوونیان لە دەستی بی ریزی بی حورمەتی تاکی نەخۆشی ئەم کومەلگاییە.
Kurds and lying disease mythomaniac 
 كوردی موسلمان به‌ گشتى ته‌نيا درۆ كردن و قسه‌كردنى هه‌يه‌ گه‌ر ئه‌م دوو شته‌ له‌ كورد بێنيته‌وه‌ ده‌ره‌وه‌ ئه‌وا شتێك نامێنێته‌وه‌ ناوى كورد بێت ؟؟ کوردەکانی ناوچەی زەهاو زۆربیان تۆشی ئەم کێشە هاتووەن بە داخەوە ئەوانی وا من ناسیانم و دەیان ناسم.
من لە گەل بەشیک لە ئەم نۆسینەدام چونکە کورد بۆ ٢٢ چەت زۆر زیرکە یەک بۆختان درۆست کردن درۆ هەلبستن بە دەمی کەسانیکەوە کە چی نایشی ناسن من ئەو کابرا دەناسم ناوەی ئەسلی دەزانم چییە چی درۆ ئەکات دەی نازانم چی کاتیک ئەم مرۆڤانە لە خۆیان شەرم بکەن کە درۆ ئەکەن؟ کورد عاشقی ٧ چتە.
١ درۆ کردن خۆ هەلبرێن خۆ زەل زانین وخۆ پسندی. 
٢ بیاگانە پرستی و پارە.
٣ لە بارەی بابەتیک یان باسیک هیچ لە ئەو باسە نازانن چی خۆیان دەکەن بە باسەکدا دەلێن ئێمە دەزانین یانی لە بارەی باس یان قسە کردن بێر کردنەوەیان نییە بڵکۆ لە سەر ئەساسی مەعدەیان قسە دەکەن ئیحساساتین وەسواسن. 
٤ کورد تا بەلێت خۆخۆرە دۆژمنی یەکترە بە ئاسانی دەچن لە لای بیگانەکان دژ بە براکوردەکانی خۆیان قسەی درۆ دەلسە هەلبستراو دەلێن ئەویش بۆ تێرۆری کەسایەتی براکوردەکی خۆیان دەست بە هەموو چتیکی ناشیرێن دەدن ئەگر کورد ئەوندی کە دژایەتی یەکتری دەکات نێۆی ئەو دژایەتیەیان دژ بە داگیرکەران بەکردباێت ئێستا کورد خاوەنی وەڵاتی خۆیی بۆ.
٥ کورد زۆر زیرکە بۆ کۆشتنی ژن کچی خۆیی کورد نامووسپرستە شەرف پرست کە ئەم کۆلتۆرە نامۆییە هێنی کورد نییە بەڵکۆ سپاوە بە سەریدا برەیک لە ئەم باسانە لە لایەن داگیر کەرانەوە سپێندراوە بە سەر تاکی کورد دا.
٦ کورد بە ئاسانی ئەنکاری حەقیقەت دەکەن و هەول و کوشش دەکەن کە ئەو چتی وا ئەنجامیان داوە بە ئاسانی ئەنکاری بکەن خۆیان لە راستیەکان دەرباز بکەن بۆ نەمۆنە کەسیک خۆیی بە زمانی خۆیی بە منی وەت سەردانی سفارەتی ئیرانی کوردوە چی رۆژەیک لە پالتالکدا رەتی کردەوە و وەتی من سەردانی سفارەتی ئیرانم نکردوە دژایەتی ئەوانیشم کردوە کە سەردانی سفارەتی ئیرانیان کردوە لە دریژی قسەکانی خۆیدا وەتی ئەو کەسانی وا سەردانی سفارەتی ئیران دەکەن دەتوانن کەسانیکی ئازادیخواز و کورد پەروەر بن جا نازانم ئەگر سەردانی سفارەتی ئیران نکەن کوردپەروەر و ئازادیخواز نین؟ بۆ ئاگاداریتان دەنگی ئەو کابرا لە لای دۆستانە.
٧ کورد عاشقی خەیانەت کردنە پارەیان پی بەدە خۆیان قوربانی دەکەن لە پێناو پارەدا.
جا باسی جاشایەتی بە جی خۆیی کە بە خۆشحالیەوە مەلفی کەمپی ئەلتاشم بە دەست گەیشت سوپاسی دۆستانم دەکەم کە زۆر چتی تازەی تێێداییە لە سەر جاشەکانی کەمپی ئەلتاش کە ناوەی ٢١٠٠ کەسی تێێداییە وەک مەلفداری جاشایەتی لە ئەو کەمپەدا
لە گەل ریزمدا سامۆئیل کرماشانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر